Про булінг у шкільному середовищі та протидія булінгу в школі.
Нині серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, яке здійснюється самими дітьми один до одного.
Останніми роками визнано поширення в освітній практиці такого явища, як шкільний булінг. Це соціальна проблема всього світу протягом останніх ста років, однак вона ще й досі не вивчена. Перші публікації в Україні з’явилися 2005р.
Мотивацією до булінгу стають заздрість, помста, відчуття неприязні, прагнення відновити справедливість, боротьба за владу , потреба підпорядкування лідерові, нейтралізації суперника, самоствердження до задоволення садистських потреб окремих осіб.
Проблема булінгу була та залишається актуальною до сьогодні. Саме цією проблемою протягом тижня займалася соціально – психологічна служба Лісівщинського ліцею. Мета якої полягала в ознайомленні учнів з поняттям булінг та кібербулінг, його видами та проявами,намагалися навчити учнів конструктивно віршувати конфліктні ситуації, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу та кібербулінгу.
Змінити наш світ і зробити його добрим за один день це не можливо, але можна принаймі спробувати. Тому, соціально – психологічна служба ліцею застосовувала різні методи роботи а саме: година спілкування « Булінг та кібербулінг», виховна година « Стоп боулінг», бесіда « Ми – проти насилля!», тренінг « Скажи насильству – НІ!». В кінці роботи було проведено анкетування, мета якого полягала у виявленні рівня знань з теми
« Булінг». При аналізі та обробці результатів був виявлений високий рівень знань.
Отже, соціально – психологічна служба намагалася донести факти насильства щодо себе та інших, формувати в учнівському середовищі небайдужі відношення до проблеми жорстокості та насилля, вміння не боятися говорити про проблему.