Про булінг у шкільному середовищі та протидія булінгу в школі.

16.10.2020 12:34

 

      Нині  серед учнівської молоді надзвичайно загострилася проблема насильства, яке  здійснюється самими дітьми один до одного.

     Останніми роками визнано поширення в освітній практиці такого явища, як шкільний булінг. Це соціальна проблема всього світу протягом останніх ста років, однак  вона ще й досі не вивчена. Перші публікації в  Україні з’явилися 2005р. 

      Мотивацією до булінгу стають заздрість, помста, відчуття неприязні, прагнення відновити справедливість, боротьба за владу , потреба підпорядкування лідерові, нейтралізації суперника, самоствердження  до задоволення садистських потреб окремих осіб.

      Проблема булінгу  була  та залишається актуальною  до  сьогодні. Саме цією проблемою протягом тижня  займалася соціально – психологічна служба Лісівщинського ліцею. Мета  якої полягала в ознайомленні учнів з поняттям булінг та кібербулінг, його видами та проявами,намагалися навчити учнів конструктивно віршувати конфліктні ситуації, толерантного спілкування, формування негативного ставлення до булінгу  та кібербулінгу.

     Змінити наш світ і зробити його добрим за один день це не можливо, але можна принаймі спробувати.   Тому, соціально – психологічна служба  ліцею застосовувала різні методи роботи а саме: година спілкування « Булінг та кібербулінг», виховна година « Стоп боулінг», бесіда « Ми – проти насилля!», тренінг « Скажи насильству – НІ!». В кінці роботи  було проведено анкетування, мета якого полягала  у виявленні рівня знань з теми

 « Булінг». При аналізі та обробці результатів був виявлений високий рівень знань.

   

     Отже, соціально – психологічна служба намагалася донести факти насильства щодо себе та інших, формувати в учнівському середовищі небайдужі відношення до проблеми жорстокості та насилля, вміння не боятися говорити про проблему.