Ти і колектив
Кожна людина більшою чи меншою мірою прагне самоствердитися в колективі. Проте процес включення її в систему колективних взаємин складний. Школярі відрізняються один від одного станом здоров’я, зовнішністю, рисами характеру, ступенем товариськості, знаннями, уміннями, багатьма іншими рисами і якостями. Тому вони викликають неоднакову реакцію з боку товаришів і по – різному входять до системи колективних відносин.
Колектив – це сукупність людей, об’єднаних спільною діяльністю, спільними інтересами, метою. У житті людина робить різні справи: добрі і не зовсім добрі, погані і просто жахливі. Тому для учнів 5-го, 6-го, 7-го та 8-го класу була проведена година спілкування. Мета заняття була спрямована допомогти учням усвідомити цінність особистості, важливість колективу у житті кожної людини та сприяти більш швидкому встановленню товариських відносин між учнями.
Соціальний педагог намагався допомогти учням усвідомити, який є їхній колектив, дізнатися про нього багато нового; дізнатися, наскільки вони згуртовані, обмінятися думками про цінність дружби, звернути увагу на свої особисті почуття, відносини з оточуючими, поставити себе на місце тієї людина, яка зазнає приниження, декому провести переоцінку свого ставлення до інших; побачити величезні ресурси свого колективу, в якому живемо та навчаємося.