Жорстокі ігри. Ігрова та комп’ютерна залежність

09.02.2021 10:34

        Сьогодні в час науково – технічного прогресу важко уявити своє життя без побутових приладів та комп’ютерної техніки. К

ожна третя людина проводить більше ніж чотири години в Інтернеті. Останнім часом велика увага приділяється  саме ігровій залежності. З одного боку комп’ютерні ігри можна назвати злом, але з іншого боку – це можливість набути якихось навичок. На питання ігор важко відповісти конкретно: це зло чи ні, поки не дізнаєшся в що саме грає люд

ина.

        З метою профілактики ігрової та комп’ютерної залежності в учнівському середовищі було проведено виховну годину з учнями 5-го, 6-го, 7-го та 8-го класу на тему: «Жорстокі ігри. Ігрова та комп’ютерна залежність». Протягом заняття, учні визначили та проаналізували основні проблеми ігрової та комп’ютерної залежності, визначили причини появи, симптоми та наслідки 

комп’ютерної залежності, з’ясували позитивні та негативні сторони комп’ютерних ігор. В кінці заняття, було проведене анкетування, мета якого полягала у виявленні рівня Інтернет – залежності. При аналізі та обробці результатів були в

иявлені всі рівні залежності.

         Отже, протягом заняття, соціальний педагог намагався сформувати в учнів небайдуже відношення до проблеми ігрової та комп’ютерної залежності, вміння контролювати свій час перебування в Інтернеті та пам’ятати, що здоров’я кожної людини залежить від само

ї себе.