Про нас

                   Зібратися разом – це початок,
                   триматися разом – це прогрес,
                   працювати разом – це успіх.
                                                        Генрі Форд

                                          

Довгий час порівнювали рівень освіти сільських і міських дітей. В системі сільської школи накопичилося чимало проблем, зокрема: соціально-економічні, демографічні, професійно-педагогічні і т. д. Час нас запитує: «Яка школа потрібна дитині в сільській місцевості, де поряд немає різноманітних центрів розвитку, будинків школяра, закладів культури, бібліотек? Як допомогти їй пристосуватися до шкільного життя, почуватися спокійно і впевнено?» Знаходячись на початку тривалого шляху перебудови сільської школи, ми маємо, з одного боку, науково обґрунтовану програму дій, а з іншого – проблеми їх вирішення. І наше завдання, як педагогів, поєднати теорію з практикою. 

          Зміни відбулися і в місті, і в селі, де школа охоплена інноваційними процесами. З’явилися різноманітні програми по удосконаленню jcds процесу. Але разом з тим проблема доступності якісної освіти для більшості сільських дітей залишається нерозв’язаною. У сільської школи особливий статус. Вона – це унікальне явище, соціокультурний освітній центр, який є акумулятором розвитку певної території. Можна виробити різні шляхи подолання труднощів. Адже оптимізація шкільної мережі не обов’язково означає скорочення і звільнення вчителів, закриття шкіл.

 

         Саме консолідація зусиль та прагнень допоможе винайти значні обсяги ресурсів, які можна спрямувати на підвищення якості освітніх послуг.

         Важливою передумовою є наявність двох шкільних автобусів, організація профільного навчання, створення інформативного кабінету, поповнення навчально-матеріальної бази. У нашому навчальному закладі ми передусім прагнемо створити таке середовище, де формується нова людина як творча особистість. Ми зрозуміли з перших кроків нашого становлення, що в маленькому колективі має бути своя неповторна аура, і найголовніше – повага до учня, вчителя, батьків. Учитель школи повинен бути не просто спеціалістом високого рівня, але й забезпечувати варіативність, особистісну і практичну орієнтацію освітнього процесу. 

          Для успішної організації  освітнього процесу та проведення методичної роботи в школі розроблено таку модель управління, яка дає якісні результати. Педагогічний колектив співпрацює з батьківським комітетом, суб’єктами і органами місцевого самоврядування. Вся робота в школі керується принципами відкритості та демократичності.

         Одним із завдань школи  є підвищення науково-методичної підготовки педагогічних працівників ЗНЗ. З цією метою ми проводимо:  педагогічні читання у формі дискусійного клубу, круглого столу, презентації досвіду, майстер-класи, беремо участь у фахових конкурсах і т.д. На  педагогічних радах обговорюємо такі важливі питання: 

·        Удосконалення освітнього процесу й методичного забезпечення ;

·        Упровадження інноваційних педагогічних технологій;

·        Формування вчителя як конкурентоспроможного фахівця в умовах реформування освіти;

·        Педагогічний моніторинг у освітньому  процесі; т.д.

         Творчі звіти колективів різних навчальних закладів підштовхують до удосконалення, творчості, креативності в підходах до навчально-виховного процесу.

         Важливою ланкою нашої діяльності була, є і залишається – виховна робота. Ми сприяємо тому, щоб випускник нашої школи   був гідним представником учнівської молоді України. Система виховної роботи спрямована на формування життєвих компетентностей школярів, здатних до творчої самореалізації і свідомого життєвого вибору. Для реалізації пріоритетних напрямків цієї ділянки роботи ми проводимо: конкурс «Таланти твої, Україно», виставки декоративно-прикладного мистецтва, акції, тренінги, військово-патріотичні ігри , творчі вечори, заходи національно-патріотичного спрямування і т.д.

     Наявність транспортного зв’язку, спортивного залу, комп’ютерного класу, музичного оснащення, бібліотеки дають можливість якісно працювати усім суб’єктам навчального закладу.О

сновою всіх перетворень має стати реальні знання потенційних можливостей дітей, прогнозування потреб і моделей розвитку особистості. Саме на цьому ґрунтується застосування особистісно-орієнтованих педагогічних технологій.

         Кожен навчальний заклад має створити свою  оптимальну модель діяльності з урахуванням всіх чинників, а потім реалізувати на практиці  для досягнення поставлених завдань.